Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2018

Alexander Schmemann: βιογραφία και φωτογραφίες


Πνευματική Ανάπτυξη
Στον σύγχρονο Ορθόδοξο Χριστιανισμό, όχιΥπάρχει ένα πολύ γνωστό επιστήμονα, θεολόγος, ιεραποστολικό, από τον πατέρα του Αλεξάνδρου Σμέμαν, ο οποίος αφιέρωσε τη ζωή του για να εξυπηρετούν τα υψηλότερα χριστιανικά ιδεώδη. λογοτεχνική και θεολογική κληρονομιά του έχει μετατρέψει την ιδέα πολλών ανθρώπων της θρησκείας και του Χριστιανισμού. Βρίσκεται σε μια καλά άξιζε φήμη όχι μόνο μεταξύ των Ορθοδόξων, αλλά και μεταξύ των Καθολικών.

Συγγενείς

Ο Shmemann Alexander Dmitrievich ήρθε από μια ευγενή οικογένεια, η οποία αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τη ρωσική αυτοκρατορία μετά την επανάσταση.
  • Ο παππούς Nikolai Eduardovich Shmemann (1850-1928) ήταν μέλος της Κρατικής Δούμας.
  • Ο πατέρας Ντμίτρι Νικολάεβιτς Σμιμάν (1893-1958) ήταν αξιωματικός του τσαρικού στρατού.
  • Η μητέρα Άννα Τικονόβρα Σίσκοβα (1895-1981) ήρθε από μια ευγενή οικογένεια.
Ο πρωτότοπος Αλέξανδρος Schmemann
Ο Αλέξανδρος Schmemann δεν ήταν το μόνο παιδί μέσαοικογένεια. Ο δίδυμος αδελφός Αντρέ Ντιμιτρίβιτς (1921-2008) υπηρέτησε ως επικεφαλής της εκκλησίας προς τιμήν της εικόνας της Μητέρας του Θεού «Το Σημάδι». Επιπλέον, διευθύνει την κοινωνία των Ρώσων καδαιτών στην εξορία. Εργάστηκε στη μητρόπολη της Εξαρχίας Δυτικής Ανατολής του Πατριαρχείου Κωνσταντινούπολης, ενεργώντας ως γραμματέας της μητρόπολης και εκπροσώπου του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως.
Η αδελφή Έλενα Ντμιτρίβνα (1919-1926) πέθανε στην πρώιμη παιδική της ηλικία, χωρίς να βιώνει τις διάφορες δυσκολίες της ζωής του μετανάστη.

Διαδρομή ζωής: Παρίσι

Αλέξανδρος Σμέμαν γεννήθηκε 13 Σεπτεμβρίου του 1921 στην Εσθονία στην πόλη της Revel. Το 1928 η οικογένεια μετακόμισε στο Βελιγράδι και το 1929, όπως πολλοί μετανάστες που εγκαταστάθηκαν στο Παρίσι.
Το 1938 έγινε απόφοιτος του ρωσικού δοκάρουκατοικία που βρίσκεται στο Verasle. Ένα χρόνο αργότερα αποφοίτησε από το Λύκειο του Carnot. Το 1943, ενώ φοιτούσε στο Θεολογικό Ινστιτούτο Αγίου Σεργίου στο Παρίσι, ο Αλέξανδρος παντρεύτηκε έναν συγγενή του αρχιερέα Μιχαήλ Όσουργγιν. Η σύζυγός του Ulyana Tkachuk έγινε πιστός σύντροφος για πολλά χρόνια ζωής. Το 1945, ο Αλέξανδρος Schmemann αποφοίτησε από το Θεολογικό Ινστιτούτο Αγίου Σεργίου. Ο καθηγητής και επιμελητής της έρευνας ήταν ο A. Kartashev, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι ο νέος επιστήμονας απομακρύνθηκε από την ιστορία της εκκλησίας, ακολουθώντας τον σύμβουλό του. Η διατριβή του γράφτηκε σε υψηλό επαγγελματικό επίπεδο, μετά την υπεράσπισή του, κλήθηκε να παραμείνει δάσκαλος σε εκπαιδευτικό ίδρυμα.
Εκτός από τα προαναφερθέντα εκπαιδευτικά ιδρύματα, αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο της Σορβόνης. Το 1946 ο Αλέξανδρος Schmemann χειροτονήθηκε πρώτα στους διακόνους και στη συνέχεια στους πρεσβυτέρους.
alexander schmemann
Η περίοδος παραμονής του στο Παρίσι ήταν αρκετήγελοίο, πέρα ​​από την εκπλήρωση των καθηκόντων του κληρικού και παιδαγωγικής δραστηριότητας, ο πατέρας Αλέξανδρος ήταν αρχισυντάκτης του επισκοπικού περιοδικού "Church Herald".
Ακόμα και κατά τη διάρκεια της φοιτητικής του ζωής, πήρεενεργή συμμετοχή στο έργο του ρωσικού χριστιανικού κινήματος μεταξύ των νέων και των μαθητών. Συγχρόνως υπηρέτησε ως ηγέτης και πρόεδρος των συνεδριάσεων για τη νεολαία.

Διαδρομή ζωής: Νέα Υόρκη

Το 1951, ο πατέρας Αλέξανδρος μετακόμισε με την οικογένειά του στην Αμερική.
Την περίοδο 1962 - 1983 διευθύνει το θεολογικό σεμινάριο St. Vladimir. Το 1953, ο παπάς Αλέξανδρος Schmemann ανέβηκε στην τάξη του αρχιερέα.
Το 1959 στο Παρίσι υπεράσπισε τη διδακτορική διατριβή του με θέμα «Θεολογία της Λειτουργίας».
shmemann alexandr
Το 1970 του απονεμήθηκε η αξιοπρέπειαprotopresbyter, την υψηλότερη τάξη στην Εκκλησία για τον λευκό (παντρεμένο) κλήρο. Ο πρωτότοπος Alexander Schmemann διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην απόκτηση της εκκλησιαστικής ανεξαρτησίας (αυτοκέφαλη) της Αμερικανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας. Πέθανε στις 13 Δεκεμβρίου 1983 στη Νέα Υόρκη.

Διδακτικές δραστηριότητες

Την περίοδο 1945 - 1951 ο ΑλέξανδροςΥπηρέτησε ως δάσκαλος της εκκλησιαστικής ιστορίας στο Θεολογικό Ινστιτούτο Αγίου Σεργίου. Από το 1951, μετά από πρόσκληση που έλαβε από το θεολογικό σεμινάριο St. Vladimir, μετακόμισε στις Ηνωμένες Πολιτείες.
alexander shmemann μεγάλη θέση
Σε αυτό το εκπαιδευτικό ίδρυμα του προσφέρθηκε κενή θέσηδάσκαλος. Εκτός από τη διδασκαλία στο σεμινάριο, ο Schmemann οδήγησε ένα εκλεκτικό στο Πανεπιστήμιο Columbia, αφιερωμένο στην ιστορία του ανατολικού χριστιανισμού. Για τριάντα χρόνια διεξήγαγε ένα ραδιοφωνικό πρόγραμμα αφιερωμένο στη θέση της Εκκλησίας στην Αμερική.

Τα κύρια έργα

  • "Εκκλησιαστική και εκκλησιαστική δομή".
  • "Το Μυστήριο του Βαπτίσματος".
  • «Η ιστορική πορεία της Ορθοδοξίας».
  • "Εισαγωγή στη λειτουργική θεολογία".
  • "Για τη ζωή του κόσμου"?
  • "Εισαγωγή στη θεολογία: μια σειρά διαλέξεων για τη δογματική θεολογία".
  • "Μυστήρια και Ορθοδοξία".
  • "Ευχαριστία: Μυστήριο της Βασιλείας".
  • "Εκκλησία, κόσμος, αποστολή: Σκέψεις για την Ορθοδοξία στη Δύση".
  • "Μεγάλη Σαρακοστή".

Λογοτεχνική κληρονομιά

Η κληρονομιά αυτού του επιστήμονα αντλεί τον εαυτό τουτην προσοχή όχι μόνο των εγχώριων αναγνωστών, αλλά και μια ενδιαφέρουσα πηγή για τον Δυτικό άνθρωπο, διότι εισάγει την τελευταία στην ανατολική ασκητική παράδοση, η οποία έχει τις ρίζες της στην έρημο και χρονολογείται από τους αρχαίους αγκυρίτες.
Είναι αναμφισβήτητο ότι ο δυτικός κλάδος του Χριστιανισμού,Καθολικισμός και μετά από αυτόν ο προτεσταντισμός έχασε αυτή τη σχέση, αποδίδοντας σε διάφορες κοσμικές τάσεις, έχασε το συνδετικό νήμα μεταξύ της μυστικιστικής ζωής της εκκλησίας και της καθημερινής πραγματικότητας. Αυτό δήλωσε επίσης ο Αλέξανδρος Schmemann.
βιβλία alexander schmemann
Τα βιβλία στα οποία εργάστηκε, σε μεγαλύτερο βαθμόείναι αφιερωμένα σε λειτουργικά ερωτήματα, επειδή στην ευχαριστία και στη Θεία Ευχαριστία υπάρχει η μεγαλύτερη επαφή του ανθρώπου με τον Θεό και επομένως αυτό προσελκύει έναν Χριστιανό και γίνεται το κέντρο της κοσμοθεωρίας του.Στα έργα του, ο Αλέξανδρος Ντμιτρίεβιτς καταλαβαίνειτη διαδικασία της εξέλιξης της χριστιανικής λατρείας. Από την απομίμηση των λειτουργικών τύπων των Εσσαίων και των θεραπευτών στην ενοποίηση της λειτουργικής ζωής στον αιώνα VIII βρίσκεται ένας ολόκληρος κόλπος με διάφορες προσπάθειες να διαμορφωθεί ομοιομορφία και επαληθευμένες δογματικές φόρμες στο μυστήριο. Θεωρεί τη δομή του Χριστιανισμού στα βιβλία του Alexander Schmemann. Η «Μεγάλη Ταχυδρομική Γραμμή» - ένα δοκίμιο αφιερωμένο αποκλειστικά στη μυστικιστική επανεξέταση της χριστιανικής ζωής, προκάλεσε πολλές διαφορετικές απόψεις στην μαθησιακή κοινότητα.
Ακριβώς αυτή η ιστορική διαδικασία είναιένα από τα κύρια σημεία της ακαδημαϊκής δραστηριότητας του Alexander Schmemann. Η ανάλυση των λειτουργικών μνημείων μπορεί να βοηθήσει τους σημερινούς Χριστιανούς να κατανοήσουν τη σύγχρονη λατρεία και να εμπλουτίσουν την μυστικιστική έννοια αυτής της ενέργειας.

Δημοσίευση ημερολογίων

Το 1973, η πρώτη ηχογράφηση έγινε σε ένα μεγάλοφορητούς υπολογιστές. Ο πρωτοπρεσβύτερος Αλέξανδρος Schmemann το έκανε μετά την ανάγνωση του δοκίμιου του Fyodor Dostoyevsky. Οι αδελφοί Καραμανζόφ. Στα ημερολόγιά του, περιγράφει όχι μόνο τις εμπειρίες του σχετικά με διάφορα περιστατικά στην προσωπική του ζωή, αλλά και τα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα στην εκκλησιαστική ζωή αυτής της δύσκολης περιόδου. Αναμφισβήτητα, πολλοί ηγέτες των εκκλησιών βρήκαν τη θέση τους στα αρχεία του.
ο πατέρας αλέξανδρος schmemann
Εκτός από όλα αυτά, στα δημοσιευμένα έργαυπάρχουν προβληματισμοί για τα γεγονότα που γνώρισε η οικογένεια Schmemann μετά τη μετανάστευση από τη Ρωσία. Η δημοσίευση των ημερολογίων του πραγματοποιήθηκε το 2002 στα αγγλικά και μόνο το 2005 οι καταχωρήσεις του μεταφράστηκαν στα ρωσικά.

Αρνητική στάση

Αναμφίβολα, η θέση του Alexander Schmemannη στάση απέναντι στη Σοβιετική Ένωση ήταν αρκετά εχθρική. Στις εκθέσεις και τις εκπομπές του, επανειλημμένα κατηγόρησε τους ηγέτες της χώρας για μια αρνητική στάση απέναντι στη Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία. Πρέπει να σημειωθεί ότι η κατάσταση μεταξύ του ROC και των ZRPT ήταν μάλλον ασταθής.
Ως εκ τούτου, τα έργα του συγγραφέα δεν μπορούσαν να μπουν στην ΕΣΣΔ.
Η κατάσταση δεν άλλαξε μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής ΈνωσηςΈνωση. Ένας αριθμός που ανήκει στην πιο συντηρητικό κόμμα των επισκόπων της Ορθόδοξης Εκκλησίας, πρωθιερέας Αλέξανδρος Σμέμαν θεωρείται αιρετικός και να απαγορεύσει την ανάγνωση των επιστημονικών συγγραμμάτων του.
Το πιο εντυπωσιακό παράδειγμα είναι η απαγόρευση της ανάγνωσηςτα έργα του στην πνευματική σχολή του Ekaterinburg. Ο κυβερνώντος επίσκοπος Νίκων πρόδωσε τον Αλέξανδρο Schmemann anathema και απαγόρευσε στους μαθητές να διαβάσουν τα γραπτά του. Ο λόγος που χρησίμευσε για την έκδοση μιας τέτοιας απόφασης είναι ακόμα άγνωστος. Παρά τα πάντα, ο Αλέξανδρος Schmemann, του οποίου η βιογραφία παραμένει μοντέλο ποιμαντικής διακονίας, είναι το πρότυπο της ζωής ενός κληρικού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου